Translate

Egen

Egen

tisdag 17 januari 2023

Sjukskriven

Oj, vad längesedan det va jag var här :)

Hänt en hel del sedan sist .

Just nu går jag sjukskriven och har gjort sedan maj 2022. Maj 2021 ramlade jag platt fall på parkeringen här. Skyndade mej att hoppa in i bilen eftersom alla har köksfönster mot parkeringen. Kunde knappt växla, men trodde ju att jag bara sträckt mej lite.

Gick och jobbade i 6 veckor innan jag tog mej till läkaren. En sena i axeln hade gått av 🙈

Sjukskriven 4 månader. Fick 2 kortisonsprutor som fungerade bra så länge jag gick hemma.

Maj -22 gjorde jag den första operationen, gick med axellås i 6 veckor. Tog av det och 1 vecka senare ramlar mitt barnbarn i en nerförsbacke, jag lyfter ju givetvis upp henne...AJ, vad ont det gjorde.

2 senor av denna gången. Ny operation i november, axellås 6 veckor igen. Nu har jag varit utan det i 2 veckor. Ont som satan har jag. Fast har ju inte använt armen riktigt på nästan 2 år, så kanske inte så konstigt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för titten och kommentaren :)